Jag skulle faktiskt inte bjuda in till något, risken är nog bara att de förlägger sina förnedrande lekar dit. Utan bara säga "på inga villkor vill jag ha en möhippa där jag klär ut mig eller ställer upp på jippon, blir det något sådant så går jag hem". Vad är det värsta som kan hända? Mer än att de blir lite sura?
Jag tror att du har rätt och blir så jävla ledsen över det.
Efter den här tråden vill jag typ sätta upp en poster på Centralen där det står något i stil med "Har dina vänner planerat en pinsam jävla skitmöhippa? Står du här i minimala eller bara fula kläder och säljer kondomer/kyssar/blöjor istället för att spela paintball eller äta picknickbrunch i parken? RING MITT AKUTNUMMER NEDAN! Vi dricker drinkar, äter chips, pratar om trevliga grejer och så får du klappa en superglad fluffig hund (dreglig, lätt exfolierande ansiktsbehandling ingår)! Med vänliga hälsningar, en medsyster"
...är det förresten lika vanligt att karlar hittar på sån här skit på svensexor? Jag minns att jag en gång blev mer eller mindre antastad av en blöjklädd man som skulle krama så många kvinnor på torget som möjligt, glatt påhejad av kompisgänget. Jag var 15... Men det är nog den enda "förnedrande" (och i det här fallet på gränsen till olagliga) svensexa-aktiviteten jag kan komma ihåg att jag sett.