JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag vill ha ett vitt(läder) träns!
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Mariika
Startdatum
Startdatum
8 Jul 2005
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
1 010
Nån som vet vart man kan hitta ett???
Sv: Jag vill ha ett vitt(läder) träns!
Börjes....men då blir det ardennerstilen
Inget ont om ardenner nu, det var inte så jag menade!!!
Sv: Jag vill ha ett vitt(läder) träns!
Jag har nog det
Köpte för 30kr på sthlm horse show på börjes
Dålig kvalitet på bilden dock:
Utrustning
Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣
Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Utrustning
Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Utrustning
Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Utrustning
Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Heja dig! Låt inte rädsla hindra dig från att prova på sånt du är nyfiken på. Man behöver inte vara bra på allt man gör, man behöver...
Frokennordberg
1 minut sedan
Svar: 1 472
Visningar: 45 934
Allmänt
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Det var en kommentar för att förtydliga. Till vem som än kan läsa.
Pga. denna formulering.
Det är inte bara att bära av med en balk som...
MiaMia
2 minuter sedan
GVFÖ 2025
Kultur Även i detta avsnitt var det (alltför) mycket fokus på Dennis och hans problem, tycker jag. Han kommer ju för alltid att bli känd som...
Karfitsa
3 minuter sedan
Mellanpudel
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
AnneB
Idag kl 17:58
Svar: 47
Visningar: 2 107
Hund
Bråkande hundar
Övr. Hund Så som jag tänker så måste de hundar jag har hålla sams, både för min och deras skull. Det räcker inte ens att de tolererar varandra, de...
AnneB
Idag kl 17:46
Svar: 18
Visningar: 473
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
Idag kl 16:08
Svar: 1 104
Visningar: 222 387
Djur