JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag vill ha ett vitt(läder) träns!
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Mariika
Startdatum
Startdatum
8 Jul 2005
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
1 010
Nån som vet vart man kan hitta ett???
Sv: Jag vill ha ett vitt(läder) träns!
Börjes....men då blir det ardennerstilen
Inget ont om ardenner nu, det var inte så jag menade!!!
Sv: Jag vill ha ett vitt(läder) träns!
Jag har nog det
Köpte för 30kr på sthlm horse show på börjes
Dålig kvalitet på bilden dock:
Utrustning
Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣
Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Utrustning
Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Utrustning
Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Utrustning
Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Kattbilder #10
Övr. Katt Jag har ju också siameser. Den äldre kunde öppna dörrarna inne. Den ohängda odågan lärde sig öppna ytterdörren. Så nu har vi en hal...
Vinur
3 minuter sedan
Svar: 571
Visningar: 29 920
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Skällde på Lillen å sa att använder du inte din fotölj kan vi ju slänga den. Han har vägrat den I nån vecka... kommer tillbaka in..
LadySara
40 minuter sedan
Svar: 1 120
Visningar: 58 068
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är det enda Gissa ratar oxå, men med en ordentlig klick vaniljsås så går även det ner :D
dobbis
46 minuter sedan
Svar: 1 193
Visningar: 70 260
Hund