Jag testade i dag och .......

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

jag var GRAVID...... :banana: Vi hade bestämmt oss för att försöka så visst blev jag glad MEN i nästa andetag så inser jag ju att alla mina kommande planer gick åt skogen.... Montelicens i vår - monteloppen till sommaren och hur skjuttan ska man orka få in andraskörden med höenselage och sköta hästarna till hösten och HJÄLP hur klarar ni allt??????
 
Sv: Jag testade i dag och .......

:bump: GRATTIS!!!!:bump: :bump:

Du har något fantastiskt framför dig, NJUT:banana:
 
Sv: Jag testade i dag och .......

Åhh så underbart!!!
Ett stort GRATTIS till er båda :banana:

Och du, ta det lugnt, det mesta löser sig med tiden :)
 
Sv: Jag testade i dag och .......

Grattis :bump:

Nu blev jag allt lite avis. Så mysigt med mage och senare bebis.
 
Sv: Jag testade i dag och .......

Grattis!:)
Jag förstår att du får lite panik när man tänker på att man har så mycket att göra. För det fick jag med. Jag är i 15 veckan och står med 12 hästar på stall. Än så länge fungerar allt kanon eftersom jag har mått jättebra än så länge. Jag tror att det mesta löser sig. Man får ta hjälp av goda vänner eller släktingar när det börjar närma sig.
 
Sv: Jag testade i dag och .......

ÅÅÅÅÅÅ, så orättvist!:mad: :smirk: :) :D

Men grattis! Är lite avis...:p
 
Sv: Jag testade i dag och .......

Grattis!
Det löser sig och blir dessutom mindre viktigt när man har en bebis.
 
Sv: Jag testade i dag och .......

*knapplån*
Men hallå!
Finns det inga blivande pappor i närheten?
De får väl ta och hjälpa till så att mamman orkar med att bära fram det gemensamma barnet.
 
Sv: Jag testade i dag och .......

Grattis!
Klarar av det, det gör man, för det bara måste gå eller hur?
Vissa planer får man skjuta på ett tag, som tex montélopp det är kanske inte det mest lämpliga när man är gravid. Jag fick själv samma känsla som du när jag blev gravid (är nu i v 24) men som alla andra sagt; Det löser sig!! Min unghäst har inte blivit riden sen i sommras eftersom han är så busig, men vi har tur som kan köra honom, sen får jag ta tag i honom efter förlossningen. Jag håller på att utbilda mig till hästmassör och fast magen börjar bli stor nu så går det.....för det är ju något som jag verkligen vill!
Lycka till med allt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 484
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 751
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 644
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp