Jag smittar alla med mitt Ă€ckel 💔

• Dagbok
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare LiviaFilippa
  • Startdatum Startdatum
IgĂ„r sĂ„ gjorde jag en jĂ€tte jĂ€tte JÄTTE dĂ„lig sak. Eller sjĂ€lva den saken Ă€r inte dĂ„lig för sigsjĂ€lv men allt om varför och allt sĂ„nt Ă€r jĂ€tte dĂ„ligt. Och det MEST dĂ„liga Ă€r att det inte bara pĂ„ verkar mig utan att det pĂ„ verkar en av dom finaste och snĂ€llaste personerna som finns 💔 Som jag bara smittar med allt jĂ€vla Ă€ckel frĂ„n mig. Inte för att jag VILL det men jag verkar som jag drar med exakt allaandra ner i min skit. Som att hela jag Ă€r nĂ„n Ă€cklig sjukdom som smittar mera Ă€n tillexempel pesten. SĂ„ alla som Ă€r i nĂ€r heten blir bara smittade och pĂ„ verkade. Och desto mera jag tycker om nĂ„n desto mera smittar jag den 💔

Liknande trÄdar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok DethÀr Àr vÀrt en ny dagboks trÄd tycker jag. För att idag har det hÀnt en vÀldigt stor sak som Àr att jag har blivit hÀst Àgare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok IgÄr fick jag reda pÄ att en person Àr död. En som jag har kÀnt i nÀstan hela mitt liv iallafall som jag kommer hÄg. Hon Àr tvÄ Är yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 381
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget fĂ„r skriva en ny dagboks trĂ„d men den blir vĂ€l bort tagen annars dĂ„ an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer sÀkert Ängra att jag skriver dethÀr men jag mÄste bara fÄ ut det. Och om ni tycker att jag Àr dum i huvudet sÄ Àr jag vÀl det...
Svar
15
· Visningar
1 672
Senast: karl_h
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama