Jag skulle inte vara här

Jag försökte dö. Men jag klarade inte det lika som jag inte klarar NÅNTING.
Och min kropp är värde lös så be hövde ha koll på hjärtat och blod tryck och såna saker men nu är jag på bup IGEN.
Jag kommer nog inte skriva här iallafall på ett tag för det är bara fel o avsett hur jag gör och allt bara känns ännu värre för att jag känner mig så JÄVLA o viktig och o betydig och o möjlig för andra att förstå. Och att jag ändå bara får andra att må dåligt som jag VERKLIGEN INTE vill 💔
Men jag ville ändå skriva en förklaring och till ni som iallafall försöker att som fatta MIG och lyssna på MIG så vill jag bara skriva tack och att jag kommer sakna er och förlåt att jag är som jag är ❤️

Jag kom hem från jobbet nyss och hoppas du är ok. ❤️ Några av våra elever hade kunnat vara i din situation, barn som råkat ut för saker dom inte rår för, och jag tänker att dom kanske har haft det tufft på sätt jag inte vet något om när jag möter dom i deras vardag. Du är med mig med dom.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 060
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Mineraler