Jag ska ha en stallkatt

Koppen

Trådstartare
Eftersom jag inte övertalat sambon med en innekatt hemma, så får det bli en stallkatt då. :smirk: (Men det kommer, jag lovar!)
Vad rekommenderar ni då? En kattunge eller en vuxen katt? Klarar de sig lika bra bägge två? Hur får man dem att stanna i stallet så de förstår att det är deras hem?

Sv: Jag ska ha en stallkatt

Ta en vuxen omplacering, en som söker ett hem som utekatt och dessutom redan kan det där med att jaga. Jag såg nyss två vuxna honkatter som sökte nytt hem som stallkatter.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 080
Senast: Keb71
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka