Jag ska gå en agility kurs!! :)

B

Bopplan

Äntligen har brukshundsklubben här fixat i hop en nybörjar kurs. Den första novermner börjar det, ska bli jätte roligt!:) Någon här som håller på med agility?
 
Sv: Jag ska gå en agility kurs!! :)

Jag har bara kört litegrann ibland för skojs skull för att min hund tycker att det är så roligt.
Men imorgon har jag bokat upp en instruktör för lite privatkurs. Eller rättare sagt. Jag råkar känna en instruktör med samma ras som mig så vi ska ha liten rasträff och hon har lovat att hjälpa mig med agilityn. :D Ska bli jättekul! Och jag hoppas att jag får med många härliga bilder att lägga in imorgon.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 450
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 639
Senast: fixi
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp