Jag ska bli kattägare :)

L

linslus

Jag ska bli kattägare i början på året. Har bestämt mig för en liten perser :love:. Jag har planerat att ha två katter eftersom jag tycker det skulle vara lite tråkigt för honom att vara ensam innekatt. Jag har funderat lite på att köpa en brittisk korthår och nu undrar jag om ni tror det kan funka rent temperamentsmessigt? Jag vill ju att de ska trivas ihop och fungera som innekatter.

Sv: Jag ska bli kattägare :)

Jag tror att en britt och en perser skulle funka alldeles utmärkt. Jag har själv birma och har varit inne på att skaffa en ytterligare ras, har då haft planer på både perser och britt eftersom båda dessa raser ska vara väldigt lika birman i dess temperament :)

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 385
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 087
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt Jag har nu nästan bestämt mig för att skaffa katt under året. Tanken är två katter så de har sällskap av varandra när jag jobbar eller...
2
Svar
31
· Visningar
2 357
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar