Jag ska bli ftryttare när jag blir stor...

apocalypsen

Trådstartare
.. i min otåliga:bump: väntan på att det ska bli vår och pållan kommer tillbaka från fodervärden, letade jag bilder som bevisade att jag inte är en helt feg kruka nu för tiden:devil:
Apo presenterar stolt - ovillig häst med ryggskadad ryttare på ryggen
IMG_0590.jpg

och ur en annan vinkel:
IMG_0589.jpg

Jag ber om ursäkt för min usla sits på bilderna men de är ögonblicksbilder i slutet av en lååång fotosejour för bilder som så småningom hamnar på min hemsida och min rygg hade gett upp sedan en stund tillbaka.
Vattenhinder kommer vi i alla fall klara:devil:
Så hur tror ni det kommer sluta jag lovar att hålla er uppdaterade:D
Och nej pållan är inte så tjock i vanliga fall, sommarbete *mutter*

Sv: Jag ska bli ftryttare när jag blir stor...

Åh, på den stranden har jag ridit mycket...:)
Visst är det i Lomma?

Ja, men inte hästen nu längre. Jag har haft henne 10min ridväg därifrån :)

wiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee :bump: vilka mysiga bilder!!!!!! :) läääääängtar till våren & sommaren nu!!!!!! ;)

Ååh. Lommastranden är härlig!
Själv har jag aldrig ridit där, utan bara gått med vovven ( o badat förstås, på somrarna!) utan bara fått se andra har det hyperdyperskoj!

skyldig:D
Välkommen upp och säg hej om du har vägarna förbi, jag är fortfarande i renoveringsfasen och det är lite tomt:o i lokalerna men det blir fint när det blir klart frammåt våren:D

jaså där ser man, jag har undrat vem det är som har smugit sig upp där ;) jag brukar va där och rida min häst, så du ser mig säkert någon dag! Litet mörkbrunt sto me bläs =)

Då vet jag vem du är, brukar "tjuvkika" på ekipagen när jag jobbar. Lite inspirerande är det allt att ha er så nära inpå.:D

Spännande...jag brukar kolla upp men har aldrig sett ngn däruppe! Eller va det kanske du som tittade in över dörrarna förra veckan? Jag red själv.....Var har du häst ngnstans?

Hästen står just nu inne i Lund men jag skulle ju inte ha något emot att ha den granne med verkstaden så jag har satt upp mig på kö;)
Disponerar fodervärdens bosx from maj så länge fodervärden inte har någotannat att sättadär, men vill nog komma där ifrån så fort det går att lösa med box annan stans är dock petig på gamla dar:devil:

Jag kikar alltid över dörrarna, jag är en riktig liten snokis:devil: Man måste ju kolla vad det är för löst folk som stryker omkring sitt lilla lindebarn:D

Jaså, vill du stå i ridskolans privatstall? Där jag har jag stått innan......

"Löst folk" ? Haha, snarare stammis skulle jag vilja kalla mig själv, fast jag rider inte just nu, för mycket snö och kyla för min smak :p min häst får ha en extra vila nu innan våren kommer! Sen ses vi nog igen :) och då får du hälsa!

Liknande trådar

Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 648
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar