Jag saknar min plasthund!

D

dorisdoris

I tisdags kväll blev sambons (min plasthund :love: )Siberian Husky, Ozzy, påkörd så illa så han dog. Direkt som tur var.

Men saknaden! Jag trodde aldrig jag skulle vara så ledsen över en hund! Men det är jag..:cry:

Och vad skall man göra av all hund-tid? All tid som vi ägnade åt honom?

Men: Vi har redan börjat tänka på att skaffa två stycken nya huskies (någorlunda samtidigt). Sedan när vå fått hem valparna tänkte vi ta ut vår semester i följd så att de har någon hemma hos sig i 6 v, minst. Sedan (eftersom vi båda jobbar heltid) så tänkte vi lämna dem på dagis/dagmatte.

Sv: Jag saknar min plasthund!

jag tycker så synd om dig.. att ett "djur" (som det inte känns som) tas bort från er så plötsligt! Inte lätt, oftast hinner man ju vänja sig vid tanken om de är sjuka eller så, men inte vid olyckor...

Hoppas att du hittar två nya individer som ni trivs bra ihop med och att ni får många roliga år tillsammans!!

Lycka till, och semester i samband med tillökningen är jättebra, hade det så med min hund, det va jätteskönt!!!

Ha det bra och lycka till!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
5 290
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge funderat på att skaffa hund och väntat på rätt läge, vilket jag tror närmar sig. Jag har läst mig galen om de olika...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
16 798
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 967
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama