Jag säger bara en sak, Suck!!!

et_flickan

Trådstartare
Min häst har slutat äta sin linfrökaka :devil:

Vad ska jag göra nu då?
Köpte två nya säckar ifrån Åsebro och dom hade denna gången väldigt stora pellets i sina säckar. Det har dom inte haft förut och damen vägrar äta. Idag fick jag slänga allt hon fick i morse och sen igår kväll och eftermiddag.

Sv: Jag säger bara en sak, Suck!!!

Du kan inte blanda det med något som hon tycker är gott då? T.ex. lite betfor, melass eller liknande?

Det är ju det som är problemet för dessa pellets sväller och så blir det den där linfrögeggan så då äter hon verkligen inte.

Jo jag gjorde det idag. Kom på att vi hade en mortel. Man är ju inte direkt smart :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 476
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • FÅRtråden
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈