ABSOLUT!! Det skulle bli en toppenresa!
Jag med, jag med. Bokar in oss för gratis boende i Glasgow hos några bekanta som även får ställa upp med bil och skjutsa oss runt till "drickvärdheterna"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ABSOLUT!! Det skulle bli en toppenresa!
Har borraren borrat vilse?
Sårry!Är det några i tråden som bor i Uddevalla med omnejd?
Jag med, jag med. Bokar in oss för gratis boende i Glasgow hos några bekanta som även får ställa upp med bil och skjutsa oss runt till "drickvärdheterna"
Sårry!
BARNET!!!
App app app! Vad har vi sagt om det där?
ONGEN, säger vi. Inget annat.
Eller hur! Tror jag ska sluta med det. Är ju kvinna, blond och har relativt stor byst. Tihi, ska hålla mig till en flik och en tråd i fortsättningen.Flera flikar? Avancerat!
Åh, hur gör du då, jag har ju, tihi, samma problem med att vara blond och bystig. Räcker en flaska balsamavinäger eller ska det vara två, vit eller röd? Egen balsameringsvätska, lindor?Jag har förövrigt balsamat min själ ikväll! Det var så jävla välbehövligt!
Klisterlindor? Damasker, transportskydd?Åh, hur gör du då, jag har ju, tihi, samma problem med att vara blond och bystig. Räcker en flaska balsamavinäger eller ska det vara två, vit eller röd? Egen balsameringsvätska, lindor?
Låter härligt, jag hoppas det är lite drakvärme om två veckor när min semester börjar, även om jag mest ska vara hemma och fixa med huset.@Mia_R Jag har guppat runt med båten och fiskat och badat och bara varit. Behövde änna det.
Jag fattar precis!Låter härligt, jag hoppas det är lite drakvärme om två veckor när min semester börjar, även om jag mest ska vara hemma och fixa med huset.
Äsch då, fel tråd men du fattar?