Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en? Jag har eh det kanske jag ska vara tyst med... Men jag får fina personliga brev om statusen på min mark!Laphroaig Japp, har löst in en kod
På min gravsten: Hon införde i alla fall ONGE på Bukefalos! Yay!
Hur många ha sa du att det var?Bara en? Jag har eh det kanske jag ska vara tyst med... Men jag får fina personliga brev om statusen på min mark!
Vad heter Englands vanligaste fågel?
Nederböörden
Det sa jag inte... Men jag har fått mejl om att de vill att jag ska komma på besök...Hur många ha sa du att det var?
För en guidad tur runt ägorna?Det sa jag inte... Men jag har fått mejl om att de vill att jag ska komma på besök...
JappPrecis, jag trodde det var @Scata som var tjuvaktiga Har ALLA fåglar habegär?
Det sa jag inte... Men jag har fått mejl om att de vill att jag ska komma på besök...
Pipparna?Japp
Mer till pippina, mest till pippina...
Pipparna?
Har borraren borrat vilse?Det är för lite pippning här nu...
Har @Mammas bytt bort ONGEN mot en flaska lafroj?
Var det fiskgjusen som bytte bort ONGEN?Nä, en fiskgjuse
Pipparna?
ABSOLUT!! Det skulle bli en toppenresa!Åh får jag följa med?! *pretty please* Enligt min gamla strukturprofessor (från Storbritannien) såg man geologiska strukturer bättre om man tagit en whisky (och det finns MYCKET strukturer i Skottland!). Det var också han som kallade mig "a kinky person" när han frågade om kink bands ute i fält...