Jupp, kommer inte ihåg vilket märke det är som man kan köpa på sig eller om man fick en square feet mark när man köper flarran, har för mig att det medföljer en kod i kartongen flarran ligger i.Virreflarre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp, kommer inte ihåg vilket märke det är som man kan köpa på sig eller om man fick en square feet mark när man köper flarran, har för mig att det medföljer en kod i kartongen flarran ligger i.Virreflarre?
Jupp, kommer inte ihåg vilket märke det är som man kan köpa på sig eller om man fick en square feet mark när man köper flarran, har för mig att det medföljer en kod i kartongen flarran ligger i.
Hm, inte Dame då?Nej nej nej. Jag fick en bit av ett SLOTT och en ladytitel. Ingen flarra.
It's Lady Lillelorden to you!
Din mamma fick dig med en whiskyflaska.
Inte pga då?Min "mamma" fick mig FÖR en virreflarra!![]()
Jupp, kommer inte ihåg vilket märke det är som man kan köpa på sig eller om man fick en square feet mark när man köper flarran, har för mig att det medföljer en kod i kartongen flarran ligger i.
LaphroaigJapp, har löst in en kod
![]()
Hm, jag har ett lite annat uttal av den, mer åt lafrojg, men lafroj går bra när den är tom.@Mia_R den som uttalas lafroj.![]()
Hm, inte Dame då?
Som i Dame Edna.![]()
Oj, såpass? Jag trodde du var bortbyting. Att din mamma fick dig plus en flarra eller sextiotvå för att ta hand om dig istället för sin egenfödda, välskapta ONGE.Min "mamma" fick mig FÖR en virreflarra!![]()
Hm, jag har ett lite annat uttal av den, mer åt lafrojg, men lafroj går bra när den är tom.![]()
Nä, antalet flaskor.Lafroj lafrojg same same. Det är innehållet som räknas!![]()
Ja, men det är fel.Lille Damien låter väl bra?
![]()
Oj, såpass? Jag trodde du var bortbyting. Att din mamma fick dig plus en flarra eller sextiotvå för att ta hand om dig istället för sin egenfödda, välskapta ONGE.
Jag var aldrig onge, jag varredan från början!
![]()
Aha, det ä du som är Damien?!Jag var aldrig onge, jag varredan från början!
![]()