Låter härligt, jag hoppas det är lite drakvärme om två veckor när min semester börjar, även om jag mest ska vara hemma och fixa med huset.
Äsch då, fel tråd men du fattar?
Drakarna sprider sig: idag hela Buke, imorgon VÄRLDEN! *moahaha*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter härligt, jag hoppas det är lite drakvärme om två veckor när min semester börjar, även om jag mest ska vara hemma och fixa med huset.
Äsch då, fel tråd men du fattar?
Ajm bårrd! Behöver tips om vad man kan göra på ett försenat tåg när ONGEN ockuperar surfplattan och inget händer på buke!
Plan två:
1. Identifierad likasinnad uttråkad förälder
2. Inmundiga kopiösa mängder vin.
3. Gå inte på Liseberg dagen efter inmundigande av kopiösa mängder vin (eller öl i mitt fall). Och åk speciellt inte bergochdalbana ...
@Monstermom åh, smart plan! en förälder bredvid sitter med sin ONGE i knät, jag tussar ihop dem!
Ajm bårrd! Behöver tips om vad man kan göra på ett försenat tåg när ONGEN ockuperar surfplattan och inget händer på buke!
@Monstermom jag lajkade inte att du drar igen! Bara att det var roligt!
Du har missförstått, det är när du är där som du hinkar i dig, då tar topparna och dalar ut varandra. Tänk en förskjuten sinusvåg!3. Gå inte på Liseberg dagen efter inmundigande av kopiösa mängder vin (eller öl i mitt fall). Och åk speciellt inte bergochdalbana ...
Oh noe!!!
Du har omedelbart identifierat hur jag vågat mig tillbaka till Senior i förhoppning att inte förlora behärskningen i ett raseriutbrott! Min foolproof plan för att hålla mig mellow har backfired (vin gör mig multilingvistisk )! Time att rethinka...
*slinker iväg igen - men utan raseriutbrott i alla fall*
3. Gå inte på Liseberg dagen efter inmundigande av kopiösa mängder vin (eller öl i mitt fall). Och åk speciellt inte bergochdalbana ...
När du behöver en kick - T-sprit.
Får mig att tänka på när jag kom från stallet i arméns vindrock, ridstövlar, sporrar och skulle ta t-banan från Tekniska Högskolan via Centralen till Rådhuset och en finlandsvensk(?) A-lagare ville bjuda mig på T-sprit, antagligen tyckte han att jag såg ut som jag behövde en med tanke på vindrocken.När du behöver en kick - T-sprit.
Åh, så sött! Du trodde att Liseberg var som Gröna Lund?