Nä, det är T-quila. Lätt att ta fel.Hm... Är det inte det man blir lite småilsken av...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det är T-quila. Lätt att ta fel.Hm... Är det inte det man blir lite småilsken av...?
Nä, det är T-quila. Lätt att ta fel.
Strålande! På den tiden jag reste tåg med ONGAR fanns det ont om andra ONGAR att dumpa ihop dem med.
Jag hade dock "glädjen" av att ha två, så då kunde de... slåss med varandra tolv-fjorton timmar i sträck! )
Får mig att tänka på när jag kom från stallet i arméns vindrock, ridstövlar, sporrar och skulle ta t-banan från Tekniska Högskolan via Centralen till Rådhuset och en finlandsvensk(?) A-lagare ville bjuda mig på T-sprit, antagligen tyckte han att jag såg ut som jag behövde en med tanke på vindrocken.
... eller mycket.Särskilt efter lite vin!
Fel tråd! Inte så, då låser du den här och blir bannad!Jag tänker på när någon (eventuellt @Dentaku?) tog till T-spriten för att mäkta med diskussionen om familjelivssnusk när det begav sig.
Myspinne!
Måste nog prova det nästa gång. Men hur blir det då med marken när man kliver ur?Du har missförstått, det är när du är där som du hinkar i dig, då tar topparna och dalar ut varandra. Tänk en förskjuten sinusvåg!
Jag tänker på när någon (eventuellt @Dentaku?) tog till T-spriten för att mäkta med diskussionen om familjelivssnusk när det begav sig.
Myspinne!
Jag tänker på när någon (eventuellt @Dentaku?) tog till T-spriten för att mäkta med diskussionen om familjelivssnusk när det begav sig.
Myspinne!
Mitt minne är lika vitt som vitkiss.
*slänger vinglaset och halsar direkt ur flaskan*
Har du haft sex?
Jag som hade lyckats glömma!Mitt minne är lika vitt som vitkiss.
*slänger vinglaset och halsar direkt ur flaskan*