Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag lider

Det är jätte jätte hemskt och tragiskt för både barn och föräldrar, tyvärr är inte alla vuxna föräldrar tillräckigt smarta för att sätta sitt barn först vid en separation.

Usch jag har läst skrämmande läsning på ett annat forum som gjorde mig mörkrädd i hur i detta fall mammor diskuterade kring barn, vårdnad osv vid en separation från barnets/barnens pappa. :/

Detta är vanligare än man tror , men oftast så väljer folk på att tro på mamman som säger att pappan inte bryr sig eller att han är farlig och därför inte ska få träffa sina barn, när det i själva verket handlar om att hämnas pga svartsjuka eller liknande.

Jag kan skriva en bok om allt min sambos ex har ställt till det för oss under flera år. Att sen rätten genomskådat henne är väl det som gör att man orkat fortsätta.

Då det här inte är mycket till diskussion utan mer ett konstaterande så låser jag tråden
Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Queen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 363
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar