Trådstartare
För allt negativ hagel som kommer hamna på mig nu :smirk: vet inte om jag vågar fråga jag viskar tyst bomlöst alternativ Nä slutskämtat, med det här så vill jag höra åsikter från ER som äger Star Trekk Western, hur ni upplever tiden med denna sadel.
Har hästen musklat/fått ont av detta bomlösa alternativ.
Hur har ni upplev kvalitén mm lika fin efter mycket användning.
Har ni märkt nån skillnad på hästen rörelsemässigt mm.
skriv efter era egna erfarenheter.
Jag vill alltså inte höra kommentarer från folk som tror eller inte har riktig info eller prövat.
Heller inte höra från folk som bara hatar bomlöst, för jag är inte ute efter vad andra vill tävla/träna i.
Nu handlar det om vad jag vill å inte vad ni vill
Vet att folk skriver att det finns en bomsadel för alla (skräddarsydd) Westernsadlar överlag är väldigt dyrt har själv en nu som kostat 22700 Ny så jag har inte satt skräp på henne, men hon ändrar sig väldigt mycket så om jag skulle ha sadel på henne som passa skulle jag få ha minst 2-3 sadlar skräddarsydda å på min nivå C/D så nejtack!!
Tyck att jag e snål,
Har hästen musklat/fått ont av detta bomlösa alternativ.
Hur har ni upplev kvalitén mm lika fin efter mycket användning.
Har ni märkt nån skillnad på hästen rörelsemässigt mm.
skriv efter era egna erfarenheter.
Jag vill alltså inte höra kommentarer från folk som tror eller inte har riktig info eller prövat.
Heller inte höra från folk som bara hatar bomlöst, för jag är inte ute efter vad andra vill tävla/träna i.
Nu handlar det om vad jag vill å inte vad ni vill
Vet att folk skriver att det finns en bomsadel för alla (skräddarsydd) Westernsadlar överlag är väldigt dyrt har själv en nu som kostat 22700 Ny så jag har inte satt skräp på henne, men hon ändrar sig väldigt mycket så om jag skulle ha sadel på henne som passa skulle jag få ha minst 2-3 sadlar skräddarsydda å på min nivå C/D så nejtack!!
Tyck att jag e snål,