Jag kom in!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sällar mig till skaran som säger grattis och önskar dig välkommen till Uppsala (även om jag håller till några mil från stan) ! :)

Om man kan hitta plats i helkollektiv (och har tid att ta stallpass) kan man få ner kostnaden en del även ganska nära stan, mitt tips är att du går med i gruppen "Vi med häst i Uppsala län" och efterlyser stallplats. Du har väl inte så stor häst, vilket underlättar saken - det finns en del trevliga stall där takhöjden inte räcker till för de stora halvbloden.

Nu vet jag inte vart du kommer bo men @svea fick mig att tänka på att det finns många sådana stall i Hågadalen, nära Eriksberg och Flogsta. Det ska vara väldigt bra ridvägar där :)

Nu vet jag inte vart du kommer bo men @svea fick mig att tänka på att det finns många sådana stall i Hågadalen, nära Eriksberg och Flogsta. Det ska vara väldigt bra ridvägar där :)
Jag kommer bo på SLU åtminstone de första 3 månaderna. Jag har en lägenhet på rivningskontrakt där.

My bad, kan inte hålla reda på alla på buke. :laugh:

Skåne, Östergötland, same, same. ;)
Nästan samma ;)

Men visst är det en prisskillnad. En lösdrift jag hittade som inte har någonting alls kostar 3500. Och då får man ta en del fodringar om jag har förstått saken rätt....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka