Jag kan inte hålla mej längre.....

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Chebban98
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 539
C

Chebban98

... Bosson ska bli storebror :bump::bump:

om 5 veckor flyttar denna skönhet hem till oss :love: Vilken lycka!!!

32004720.jpg

Han är 3 veckor nu och ska heta Lexus!

Sv: Jag kan inte hålla mej längre.....

Sådana söta valpbilder är strängeligen förbjudet på detta forum!! Vet Du inte att valpsjukan är smittsammmm, stön va söt vovve.

Till Alla: Jaa, är han inte underbar?! Jag är helt förälskad! :love::love:

Lady_A: Japp de är en liten sheltie till :)

Ja visst är han :love: Jag grubblar också på HUR jag ska kunna hålla mej.. men iofs går 5 veckor ganska snabbt.. :)

Mitt tips är att ägna dessa 5 veckor åt att njuta järnet av allt du inte kommer kunna göra på läänge sen :P

Tex gå långa härliga promenader utan att behöva antingen bära på motsträvigt pipig valp eller oroa dig för vad han hittar på med hundvakten/sambon så länge.
Sova mer än 6 timmar i sträck
Se en hel film utan att behöva akut springa ut när det är som mest spännande
Gå ut och kissa hunden i mjukbyxor och otvättat hår och inte råka ut för att hela grannskapet flockas runt dig för att prata och gulla med valpen (fast det kanske du inte kan ändå när du har en sheltie :P)
Åka och handla i ett par timmar utan att planera det en massa innan

(ja jag vill oxo ha en valp igen :love:)

Jättesöt :)
Blir också valpsugen när jag ser söta valpbilder, men det blir ingen till hund än på några år. Den jag har måste få växa till sig lite först :)

Tack alla för berömmet, själv är jag så kär så jag svävar på rosa moln!
Allt känns så bra, med uppfödaren, resan att hämta honom, med Bosson och allt :)

Tack Lady_A för tipsen, ska passa på att njuta de sista veckorna ;)

Har ni några tips på vad man ska tänka på vid första mötet mellan valpis och Bosson (som fullkomligt älskar andra hundar iofs) ? :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 835
Senast: fixi
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: bobbbo
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka