Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag läste samma tråd och såg det där! jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt eländet."Din lilla skitunge" Tycker ni jag skall byta nick?
"Din lilla skitunge" Tycker ni jag skall byta nick?
Minns inte, det började med ett inlägg som länkade till en annons på Blocket "valpar av hög kvalité" för den gentila summan av 10 000 kr. Verkar finnas vita schäfrar i stamtavlan + en o annan polishund.Nu får du förklara vallis
Har du varit aktiv på "Schäfer"?
Gissar också att det är ditt användarnamn. De vill ju att det ska vara ett "mänskligt" namn. Du kan tex ta Vallis Andersson eller vilket påhittat efternamn som helst för de kan aldrig bevisa att du inte heter det.Där någonstans blev mitt konto spärrat. Orsaken verkar vara mitt användarnamn. Jag hittar ingen kontakt info, vare sig telefon eller mail
Hjälp sidorna är patetiska.
Jag hade en granne som hette Valis i förnamn.Gissar också att det är ditt användarnamn. De vill ju att det ska vara ett "mänskligt" namn. Du kan tex ta Vallis Andersson eller vilket påhittat efternamn som helst för de kan aldrig bevisa att du inte heter det.
Tror det som ställde till det för @vallhund var det "efternamn" som användes.Jag hade en granne som hette Valis i förnamn.
Vad är det för fel på folk? Jag blev åtslängd att jag tänkte som en miljöpartist för att jag anser att man ska engagera sig politiskt istället för att bränna ner planerade asylboenden???? Vettesjutton hur det gick till men visst, kanske jag ska byta jag med?"Din lilla skitunge" Tycker ni jag skall byta nick?