Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende. Och jag förstår inte varför jag gör det. Men fan om jag inte kan ändra det.
Skulle förvåna mig mycket. Har nog många släktingar som flyttade till Kanada.Du kanske har Kanadensiska gener fast du inte vet det?
Kan du utveckla?Du kanske har Kanadensiska gener fast du inte vet det?
Kan du utveckla?
Aha.Dom är "kända" för att be om ursäkt för allt.
Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende. Och jag förstår inte varför jag gör det. Men fan om jag inte kan ändra det.
Jag vet inte om det är därför. Jag tror att det blev bokstavligen slagen in i mitt huvud.Känner igen det! Jag tror grunden är ett försök till lågaffektivt, lugnande, bemötande. Visa att den andra blir hörd och minska risken för konflikt. Egentligen är det ofta bara undvikande. Särskilt när det liksom slängs in som en del i konversationen.
Det finns hopp. Du behöver bara gå i rätt sorts workshop.Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende. Och jag förstår inte varför jag gör det. Men fan om jag inte kan ändra det.
Det är ju briljant!Det finns hopp. Du behöver bara gå i rätt sorts workshop.
Tror du behöver stärka din självkänsla.Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende. Och jag förstår inte varför jag gör det. Men fan om jag inte kan ändra det.
Verkligen. den är ganska låg.Tror du behöver stärka din självkänsla.
Det hänger ihop.Verkligen. den är ganska låg.