Jag har problem...

tinna

Trådstartare
Varje gång jag ska logga ut på nätet (Comhem) så får jag upp texten " Java script has to be enabeld"´jag kan alltså inte komma vidare. Är det någon mer om haft samma problem? Hur gör jag???
 
Sv: Jag har problem...

Va ? Logga ut ? Comhem har ju slutat med att man ska behöva logga in/ut ? Har också Comhem.
 
Sv: Jag har problem...

Normalt får jag skriva användarnamn och lösenord varje gång jag ska ut på nätet men nu kommer jag inte ut alls.... :confused:
(Logga in givetvis.. :smirk:
 
Sv: Jag har problem...

låter som att ditt javaprogram blockerar din dator från att komma ut på nätet... Hmmmm har jag inte upplevt tidigare. Har du provat med att avaktivera java??
Hur bar du dig åt för att komma ut denna gången ?
 
Sv: Jag har problem...

Kolla detta om du bockat i proxyserver.

Gå till menyn Verktyg/Internetalternativ/Anslutningar/LAN-inställningar
Bocka ur Använd en proxyserver och klicka OK .
Tryck på Verkställ.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 600
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 601
Senast: Tora
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
394
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
524
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp