Tora
Trådstartare
Det gjorde de säkert och jag hade kunnat kolla i tidningen först, men mitt första val var Buke. Det är högt betygTidningarna skickade ut innan första inlägget på buke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde de säkert och jag hade kunnat kolla i tidningen först, men mitt första val var Buke. Det är högt betygTidningarna skickade ut innan första inlägget på buke...
Ja men de skickade ut push notiser innan inläggen här.Det gjorde de säkert och jag hade kunnat kolla i tidningen först, men mitt första val var Buke. Det är högt betyg
Det är jag helt övertygad om att de har gjort. Du missar dock helt poängenJa men de skickade ut push notiser innan inläggen här.
Det tror jag inte pushen ser jag när jag öppnar telefonen innan jag startar buke tex.Det är jag helt övertygad om att de har gjort. Du missar dock helt poängen
Som sagt du missar hela poängen med det jag skrevDet tror jag inte pushen ser jag när jag öppnar telefonen innan jag startar buke tex.
Det beror ju helt på vilka inställningar man har på sin telefon. Jag har tillexempel nästan inga pusher från någonstans alls, speciellt inte från några tidningar.Det tror jag inte pushen ser jag när jag öppnar telefonen innan jag startar buke tex.
Meta själva säger att det var en "technical issue" men de skulle å andra sidan aldrig erkänna att de hade problem pga angrepp. Men det verkar som om ryska intressen skapat en hel del cyberoreda på andra håll idag, så helt osannolikt är det väl inte.Ryssen som anfaller???
Jo jag vet att det har med inställningarna och det var det jag skrev från början...Det beror ju helt på vilka inställningar man har på sin telefon. Jag har tillexempel nästan inga pusher från någonstans alls, speciellt inte från några tidningar.