Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom kostade 898:- på granngården.Fick dom för 798:-extra pris
Dom har det i sitt lilla blad så det borde gälla överallt
Dom är super varma (Thermolite foder) inne i alla fall.
Och dom är jätte sköna
Är dom varma fast det är -10 grader ute?
Har aldrig hittat ett par stövlar som håller mina fryssna tår varma när det är kallt ute, men jag hoppas dessa gör det
För 1,5 år sedan köpte jag ett par Rimfrost Paddock. Dessa användes 1-2 ggr i veckan det första året och sedan dagligen det sista halvåret. Alltså inte mycket använda.
Jag gillade verkligen dessa skor fram till för en månad sedan, då de började spricka. Sprickorna sitter i vecket som bildas strax bakom tån då man går. När de väl hade börjat spricka gick det sedan väldigt fort och idag kan man nästan ta tag i och riva loss ytterhöljet där fram.
Jag konstaktade Mountain Horse angående detta men de svar jag fick där var att skor är färskvara och man kan inte förvänta sig att de ska hålla hur många år som helst
Slutsats: Jag köper aldrig mer skor från Mountain Horse...
jag var tvungen att lämmna tillbaka mina stövlar idag
Jag fick skavsår av dom när jag gick inne med dom
Men dom var guda varma
Har nu köpt ett par helly hansen sockor till mina graninge och hoppas klara mina tår denna vintern också
oki...hoppas att d inte blir för kallt för dig då...
själv klarar jag mig med vanliga sockar och vinterridskor från hööks...
men så e jag inte så frusen heller...
dom heter steeds...
men jolly jumper har dom nu...
dom e helt underbara...
tror jag skrev om dom i en anna tråd och du gillade tydligen inte dom men smaken e ju som röven, klöven...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.