Jag har knappt fattat att det har hänt..

Sv: Jag har knappt fattat att det har hänt..

Härligt att höra att det går så bra! Jag håller tummarna för att det fortsätter så!

Underbart!!! :banana: Hoppas verkligen att det fortsätter gå åt rätt håll så han blir helt bra :love:

Gud vad skönt! Jag blev faktiskt lite tårögd av dina goda nyheter. Härligt att det går att rätt håll!

OHH vad skönt att höra!
Håller tummarna för att allt fortsätter gå bra.

Hälsa mor med sambo!

Ni är så gulliga allihop :)

Ska strax till stallet och ta ut bäbisen i solskenet igen. Men eftersom jag har en liten tråd här nu så kan jag ju bekänna något ;) För ungefär en månad sen (när allt såg som mörkast ut) så köpte jag (och mamma) en till häst :o

Snubblade över en 4-åring på annons som inte stod så långt härifrån. Tittade på henne på söndagen och på torsdagen veckan därpå besiktigade vi henne :p Polsk import med hannoveraner i stammen, grundriden men inte inhoppad. Har löshoppat henne 2 ggr och hoppat uppsutten en gång, förhoppningarna är ju att hon ska gå över lite terränghinder senare på vårkanten, en liten pärla :love:

(Och mamma resonerade så att om jag skaffar mig en till häst så blir Ozon säkert frisk eftersom jag isåfall har 3 hästar som ska tränas, och det blir ju jättestressigt, lagen om allt jävlighet typ :p )

Maggan.jpg

Här är alltså Magnolia :)

Åh, vad underbart att höra att det ser så hoppfullt ut för Ozon!!!:laugh:
Håller tummarna för att allt går bra och att han blir helt återställd!! Och grattis till nya stjärnan, vad roligt!! Lycka till med alla!!:bump::bump::bump:

ååh, vad härligt! :bump: måste vara så skönt! :love:
lycka till med fina hästen - och den nya! :laugh:

Här går allt enligt planerna, Ozon blev av med bandaget för några dagar sedan (står nu med vanliga stallbandage bak för att inte svullna upp för mkt) och ska från och med imorgon börja gå 10 min/gång. I veckan ska vi få en lastbil med grus så vi kan anlägga en sjukhage så han kan börja gå ut i hage vid påskhelgen :)

Idag gick jag med honom på ridbanan utan täcke och då passade han på att rulla sig grundligt :p

Gruset kommer i veckan så Ozon kan gå ut i hage igen under påskhelgen :laugh:

åh, vad skönt! :love: kan tänka mig att din pålle blir nöjd o glad då :D

Nu har han varit ute en hel dag i hagen! Helt underbart. Och han måste inte ha på sig bandage eller lindor längre. Så nu är det långsam igångsättning som gäller. Jag kan knappt förstå att det har gått så bra som det har gått! :) Nu ska vi njuta av det härliga påskvädret i helgen :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka