Drömmannen:
Utseendemässigt: Colin Farrell, Eric Bana, Dustin Clare, Ant Middleton från programmet SAS.
Jag faller för män med vackra ögon, kan vara snälla ögon, eller ett sug i blicken.
Och så mörkt hår.
Insida: intellektuell, gillar att diskutera världsliga problem, läser böcker, älskar att kolla film, kan se serier i sträck. Empatisk mot människor, djur och natur.
Gillar natur och djur, vandra i fjällen, djungeln, utforska mytomspunna arkeologi. Öppensinnad för förändringar,
Kärleksfull, passionerad, har egna intressen som gör han glad, men kan även dela andra intressen med mig.
Måste älska/vilja ha hundar. Vara öppensinnad/vilja för att eventuellt skaffa egna får, höns, odla egna grönsaker och vara självförsörjande.
Vilja bo i hus, helst lantligt. Eller på en gård med djur.
Vara halvpedant inomhus och håller ordning och reda, städat och snyggt. Lägger sin egen smutstvätt i tvättkorgen och städar efter sig och andra utan att det ska behöva påtalas.
Gillar att resa och se saker, typ Amazonas regnskog, macchu pichu mm.
Kör motorcykel. Gillar att träna, vara aktiv, men även kan slappa i soffan framför maraton av filmer eller serier.
Har det bra ekonomiskt.
Gillar att laga mat, äter nyttigt.
Vill ha ett barn i framtiden.
Prioritera familjetid.
Måste ha en stor portion humor.
En man som tar för sig är attraktivt.
Och så verkligheten:
Har hittat delar av vad jag söker hos olika män. Aldrig hittat allt jag vill ha hos en enda man. Tror inte ens det existerar. Faller nästan alltid för introverta män.
Och typ alla mina pojkvänner har varit blonda..