Jag har ingen licens!!!!!

giffan

Trådstartare
Skulle knappa in anmälan idag..... Men min häst har ingen tränare längre:eek:
Vad gör man då???
Jag hör ju till Lindesberg,,,, men där har vi ju ingen som jobbar i dag..... vet inte riktigt om det är någon som jobbar där de andra dagarna heller.....:confused: Men då brukar man ju vända sig till Örebro.... men där är ju det ingen som jobbar i dag heller ju....
Ringer då till E-tuna... de kör ju lopp idag, så där borde det ju vara någon.;)
Efter mkt om och men så hittar jag någon som kan hjälpa mig,,,, eller nja det går ju inte, för hon har ju inte Örebros koder!!! Hon kan alltså inte heller hjälpa mig.:crazy:
Tröstar mig med att på E-tuna har hälften av alla som ska förnya sin licens just nu blivit utan p.g.a något fel!:eek:
Men vad gör jag nu?? Skulle ju anmäla idag ju....:cry:
Hur många här har inte fått sin licens för iår??

Sv: Jag har ingen licens!!!!!

Hoppas att problemet löses snarast.
Det är ju anmälningar till V75 idag, på just Eskilstuna.
Kan ju ge stora problem detta....:confused:

Ja det var ju det som va problemet.... ville ju testa dit ju:smirk:

Jag har min licens...

Tyvärr är det nog inget att göra idag. Du får ringa ditt sek imorgon. Var du sen med ansökan så kan det vara orsaken, den ska vara inne den 1 december. Många lämnar ju in väldigt sent, kanske det kan vara anledningen?

Jag har licens, men inget att anmäla. :cry:

Dör en gångs skull så ändrade jag mina rutiner en smula. Normala år brukar jag fylla i licensansökan direkt när den kommer, utom ett år när jag lyckades slänga den :o , sen blir den liggande och så kommer jag på att det är 1:a december dagen efter och får åka en extra sväng till banan och slänga den i lådan.

2005 var jag så ordentlig att jag tog med den vid ett tillfälle när jag ändå var där och slapp de där extra 3 milen. :idea:

Phuuuu... det har löst sig:)
Nu har jag min licens igen!!!
Trodde heller inte det skulle gå att lösa en dag som denna.... men det gjorde det.
Nu är han iaf anmäld, så är det ju bara att hoppas att han kommer med oxå...

giffan skrev:
Phuuuu... det har löst sig:)
Nu har jag min licens igen!!!
Trodde heller inte det skulle gå att lösa en dag som denna.... men det gjorde det.
Nu är han iaf anmäld, så är det ju bara att hoppas att han kommer med oxå...

Bra, i så fall har vi en spik klar! :D

-knapplån-
Min är oxå tränarlös för tillfället.. men jag kommer inte att lösa licens än för nästa år, "nya" tränaren har inte tagit in henne på sin lista än

giffan skrev:
Hur många här har inte fått sin licens för iår??

hehe, slarvern jari har ingen....:angel: Postade ansökan igår!! Ska sen ringa in på Måndag och fjäska lite. Men det kanske hinner ändå, jag ska inte anmäla förräns 11 el 12:e:cool:

jari skrev:
hehe, slarvern jari har ingen....:angel: Postade ansökan igår!! Ska sen ringa in på Måndag och fjäska lite. Men det kanske hinner ändå, jag ska inte anmäla förräns 11 el 12:e:cool:

Nu har jag licens igen:cool: :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 241
Senast: EmmaW
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 529
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 913
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Finner egentligen inga ord över hur jag känner just nu.. Vet inte heller riktigt vart jag ska börja berätta.. Men vi gör ett försök...
2
Svar
34
· Visningar
4 493
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv