Jag har fått köpa min foder häst

Milou

Trådstartare
Idag känns det bara så bra, allt är klart med köpet av min foderhäst. Jag har haft en himla tur som har hittat min häst (dvs den hittade mig) kan man tro på ödet eller? :). Jätte bra ex matte och värdens mysigaste häst :love: jag är bara såååå glaaad :laugh:

Sv: Jag har fått köpa min foder häst

En äldre gentleman (nordis) och jag som aaaaldrig skulle ha en nordis :D

Min foderhäst hittade med mig!!:love: Jag skulle då aldrig ha en arab inte!!:D Men det blev det!! Den 28 september firar vi ett år!! Tre år om man räknar fodertiden med, men då är det 3 oktober som gäller!!:D Lycka till med din!!:bow:

Oj-oj vad roligt, stort grattis till er båda!

Får man se hur kärleken ser ut kanske? ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 132
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar