Jag har ett stort problem!

Status
Stängd för vidare inlägg.

straumur

Trådstartare
För 3 år sedan praktiserade jag i fem veckor i ett stall där dom håller på med akademisk ridkonst. Jag blev förälskad och har verkligen hittat min grej. Jag sög upp allt jag lärde mig där och åkte sedan hem och började träna på min islandshäst. Och det går väl bra men jag står fortfarande och trampar på undefär samma ställe! :( Allt bara för att jag inte har hittat någon tränare som bor här i närheten. Vad ska man göra då? Jag kan inte köra min häst någonstans då han är OMÖJLIG att få på transporten jag har heller ingen egen transport så att jag kan träna. Där jag har min häst finns heller ingen paddock så jag får försöka träna på en äng där det är hyffsat plant och när vädret tillåter. Jag har massor av frågor och jag behöver verkligen en tränare. Sååååååå....om det är någon här som vet om det finns någon tränare i Borås-trakten så sägg till!!!!!!!! Ridningen för mig börjar kännas lite meningslös :(

Eftersom inte tränarna får nämnas vid namn kan ni pm:a mig! tack!

Senast ändrad:
Sv: Jag har ett stort problem!

Ajdå, det lät inge vidare :(. Bor inte i Borås så vet inte hur det ser ut där, med tränare och det. Kommer inte på nån som håller till där tyvärr. Men du kan ju göra som jag och åka en bit för att praktisera hos en duktig AR instruktör under några månader, nackdelen är väl att man måste spara ihop en massa pengar först för att ha råd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 833
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 255
Senast: Nielaa
·
Dressyr Hej! Varning för lite långt... Visste inte om jag skulle posta detta under ridning eller dressyr, men då det är tänkt att vi ska ut...
2
Svar
20
· Visningar
3 823
Senast: Mussea
·
Western Efter 20 år inom klassisk ridning har jag börjat fundera på att byta till western. En av anledningarna är en gammal nackskada som aldrig...
Svar
8
· Visningar
2 887
Senast: Em-Jay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022