jag har ett öronbarn =(

Casper

Trådstartare
Hejsan!
Min lilla älskade sally:love: är ett öronbarn:( och hon e väldigt varm i sina öron, som bakterierna älskar:mad:
Jag har försökt sätta upp henne öron men dom e lite korta o tjocka för det.. precis som matte:angel: har ni tips på hur jag kan få upp hennes öron så dom kan luftas lite?
Gummiband fungerar inte

Sv: jag har ett öronbarn =(

Trist!

Är det hunden på din avatar? Tänkte för den ser ju någorlunda långhårig ut.
Jag brukar "fläkta" min tjejs öron med att sätta fast dom med ett hårspänne på huvudet!:idea:

Värt att testa iaf!

Har du sett sånna "huvudbonader" de har på afghaner?
En sån skulle ju vara perfekt, men då i ett nättyg eller dyligt så det kommer in luft.

Trist!

Är det hunden på din avatar? Tänkte för den ser ju någorlunda långhårig ut.
Jag brukar "fläkta" min tjejs öron med att sätta fast dom med ett hårspänne på huvudet!:idea:

Värt att testa iaf!

njae det är inte hon men det är en lika dan:D ja helt klart ska jag testa!:bump:

Har du sett sånna "huvudbonader" de har på afghaner?
En sån skulle ju vara perfekt, men då i ett nättyg eller dyligt så det kommer in luft.

ja dom har jag sett!det va ju faktiskt en smart idé! hmm, tror du dom kan finnas i hennes huvudstorlek? och var kan man köpa dom tror du? i vilken hundbutik som helst?

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 134
Senast: AraSlei
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 585
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar