Jag har byggt!!

G

goggoman

Jag har byggt en jättefin(enligt mig) bur till mina två grisar av en byrå.. Jag är så stolt över den o de verkar trivas jättebra i den.
Har byggt två våningar med en ramp mellan, var lite osäker på hur o om de skulle gå mellan våningarna.. men de älskar o springa upp och ner i rampen..:bump:
Uppe är det huset o nere är det leksaker o så..

Vad tycker ni?

Bild042-1.jpg

Uppe..

Bild046.jpg

O nere..

Bild045.jpg

O här är juvelerna som bor i den..:love: :love:

Bild037.jpg

Sv: Jag har byggt!!

Jättefint bygge! Smart att ta en gammal byrå - det blev ju jättebra.

snyggt gjort! :)

måste nog också göra en ny bur snart (men dock till kaniner).
och ditt sätt var ju väldigt smart :)
dock så behöver man väl lite högre plan för kaniner ... :p hehe

Jättefin :D

Men först när jag läste texten tänkte jag "Hur sjutton kan hon ha 2 grisar i en byrå? Vilken idiot!"

Sen såg jag bilderna (o insåg att idioten var jag) *skratt*

ASGARV!!
Ja, då behövde det vara väldigt små grisar...:rofl: :rofl:

Snyggt!
Vad är det för mått på lådorna?
Har du behandlat dem inuti / lagt i plastmatta eller likande för att det ska hålla sig bättre?

Blir ju riktigt sugen på att göra nåt liknande i framtiden....

Snyggt!
Vad är det för mått på lådorna?
Har du behandlat dem inuti / lagt i plastmatta eller likande för att det ska hålla sig bättre?

Blir ju riktigt sugen på att göra nåt liknande i framtiden....

40cm djupt och 75cm brett.. tyckte de såg litet ut först, men de har ju två våningar o verkar trivas jättebra, hoppar upp o ner o leker..
I lådorna så är det typ plywood(eller hur det stavas) släta vita ytor, så det fick vara så, sen har jag tidningar o spån över det..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 633
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka