Jag har blivit rädd...

Ytterligare en uppdatering...

Jag är så himla stolt över lillkillen (och mig själv)! ❤

I dag har jag suttit upp på honom för första gången. Det var helt odramatiskt och han var så duktig! 😍

Jag har hängt på honom ensam, longerat och tömkört själv och allt har gått över förväntan. 😁

Idag när jag satt upp hade jag hjälp från marken, för det vill jag INTE göra själv, även om det säkert hade funkat också.

Så även om det kändes ganska mörkt och nästintill ogörbart för ca 1 år sedan, så är vi faktiskt på god väg nu.
👍🌞🦓

Mvh en inte längre så skraj tant.
 

Liknande trådar

Hundhälsa blir så trött, ledsen och beskymmrad. Detta blir ett lång och kanske något virrigt inlägg Min fina fina vän dras med en hel del rädslor...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 300
Senast: Sezziyanen
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 076
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag blir så ledsen och dyster när jag googlar på hovledsinflammationer och läser om alla dessa hästar som behandlas i ett år eller mer...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
19 193
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp