Jag har blivit med katt!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Cecely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 708
C

Cecely

Här är nya tillskottet!

Buh, 12 veckor bengal hona!

Lilla Buh är inte så stor än!

Hon kom igår efter att ha åkt tåg i 80 mil!
Hon skötte sig kanon fint på tåget, sa inte ett ljud, hon sov mest.
När hon kom hem till oss så sprang hon in under badkaret först och var lite osäker, men efter en stund gav hon sig iväg på upptäcksfärd!
Inatt har hon stundvis sovit och stundvis srpungt runt och pratat i massor!! Man är ju då lagom trött idag!
Men gud va söt hon är!

Sv: Jag har blivit med katt!

Jätte söt! :love:

Önskar själv jag kunde ha en liten igen, men det räcker med två stora busar just nu.

GRATULERAR! Vilken söt liten tjej!

Tack tack! Ja hon är jätte söt och det är tur det för i morse när vi skulle upp då var hon inte så poppis efter att ha väckt oss minst 20 gånger inatt!!=)

:love:
helt klart det absolut sööötaste jag sett idag!
Grattis till en bedårande liten tös!

Hon är jättesöt :love:
Men vänta bara till hon blir sådär 5-6månader, och river hela huset för er :devil:

*host* Exakt. Bengaler är livliga krabater det är en sak som är säker. Min kisse tar med lätthet slut på två jämngamla huskattkompisar när de tre träffas så att de ligger och flämtar medans hon själv ivrigt försöker få fart i dem.
Här är min terrorist:
aan.sized.jpg

Gud vilken ljuvlig katt :love:

Saknar du kattvakt någon gång är hon välkommen hit o motionera mina 4 gossar (kastrerade).

Bengaler är otroligt vackra ! Skulle gärna ha en själv, men jag tror inte mina britter skulle uppskatta just den rasen, även om mina är extremt fartiga för att vara just Britter.

Hon är en Hot & Spicy. De försöker få katter med bra kontraster och jag är helt nöjd. Just nu springer hon runt och löper....igen, hon gjorde det senast i mellandagarna och hade väl precis hämtat sig när det började igen. Jag som tänkte att hon skulle vara lite pigg och utvilad efter nyårslöpet innan jag lät kastrera henne. Men så blev det inte. Tid på måndag har hon. *sucka lättat*

Jag ska spela in lite av ljuden hon har för sig nu. Det kan vara kul att ha och hon lär ju aldrig låta så mer sen. :-)

Hahaha, ja vi har redan införskaffat dubbelheftande tejp för att säkra blomkrukorna!

Ni kanske kan hjälpa mig föresten, det är så nämligen att hon äter inte...=/
Vi har testat med det mesta tycker jag både torrt och vått foder, godis bollar och pinnar men inget funkar...
Igår fick vi iofs i henne en liten stekt kyckling bit och lite bearnaise sås...
Men vad kan man ge? Jag funderar på att åka å köpa lite välling och hoppas på att hon äter det!

Gud sååå söt! * :love: Vill ha vill ha*
Jag vill para min okastrerade honkatt med en bengal. Dom är så fina! Å jag har inte råd med en riktig :cry:

jäklars vilken fin katt :love: Men hon ser så där "lagomt" bushysterisk ut i ögona :rofl: :rofl:

Min var inte så dyr för hon är itne reggad, för mig spelar det ingen roll jag är bara intresserad av katten inte papprenaa.=)

Liknande trådar

S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 288
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 228
Senast: MissFideli
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 329
Senast: Lobelia
·
Hästvård Lång klinikrapport ang valacken & åringen Imorse gick jag upp klockan fyra, och strax innan sex började vi lasta. Och idag var det den... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 098
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vinthund som gårdshund?
  • Vinthund som gårdshund?