Jag håller på med en hemsida!!

S

snus

Som sagt jag håller på med en hemsida på Tripod.spray.se
I och med jag inte fattar så mycket testade jag deras för gjorda hemsidor sk. sidobyggaren.
Jag kan dock inte lägga in bilder? Kunde göra det en annan gång men radera den sidan då jag inte tyckte den var bra.

Är det ngn här som andvänt sig av samma???
Kan ngn hjälpa mig???

Snälla behöver hjälp!!!
:crazy:
 
Hur går det med beskrivningen som du fick av mig?

Om du använder Webftp'n, som jag ju beskrivit, så har du ett fält till höger där du kan klicka på Bläddra (tror jag det står). Sen letar du upp bilden klickar på öppna och sedan på Ladda upp.

Sen har du ju lite beskrivning (tror jag) om bilder i det jag skrev. Hur man kodar för dem m.m.

Om jag inte skickat med det får du hojta till så gör jag det!
 
Hej!
Jo då, jag försöker men fattar tyvärr inte så mycket men jag håller på... :idea:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
398
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 533
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp