Jag gråter när jag läser det här...

Horsen

Trådstartare
Gå in på hemsidan om ni vill blicka in i hur jävla dum en människa kan vara...hur i helvete kan man vara så grym mot en liten valp...gråter när jag läser artikeln och jag förvånas inte om någon annan gör det också...fy fan säger jag bara! RIP lilla björn...du verkade vara en tapper valp vars liv slocknade för snabbt på grund av en människas dumhet... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

http://www.hittehund.nu/bidrag/bjorn/

Tårar bara faller.

Skulle man se någon behandla sitt djur på detta vedervärdiga sätt då skulle djävulen i mig vakna.

Jag skulle INTE kunna svar för det våld jag skulle bruka på en sådan människa.

Nu bara faller tårarna stora :cry:

man undrar ofta vad de människorna har i huvudet...tyvärr blir svaret för ofta ingenting...detta kan ju inte djuren hjälpa, men det förstår inte deras "ägare" utan om de är i vägen eller gör något fel är det bara brutala metoder som fungerar enligt de...det som de inte har förstått är att de varelser som vi kallar "djur" är lika mycket "djur" som vi är. Vi har ju samma levnadsvillkor eller hur?; vi måste ha mat, kärlek, sömn, vi föder "ungar", och får vänner, en del för livet. Några av mina livsvänner är och har varit djur.

Varför kan inte en del förstå?... :( :cry:

Fruktansvärt!! :cry: Men varför försöker man rädda en sådan här valp???

Tyvärr så är det bättre att avliva direkt. Min åsikt.

*torkar bort tårarna*....de människorna som gjort detta borde dö, det menar jag verkligen! :cry:

Ibland finns det hopp och om livsgnistan finns kvar så kan det gå, det beror helt på djuret...Lilla Björn kanske ville leva, kanske inte, men jag är glad att artikeln skrevs, för såna här händelser ska fanimej inte få ske igen!!!!!blir så jävla arg...jag är säker på att hon har det bra på andra sidan...där finns ju inte den jäveln som plågade henne så illa att hon till sist somnade in... :cry:

* Gråter *

" En liten ängel kom, log och vände om "
Sov gott Lilla Björn..."

Hur kan någon vara så otroligt elak mot en försvarslös liten valp...
Så...
Jag finner inga ord.
Stackars , stackars liten... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jag visste att jag itne skulle läsa det där eftersom jag vet att jag skulle börja storgråta men gjorde det iallafall ,
Fy F*n säger jag bara , :cry:

Jusst när man tror att man har sett eller hört det grövsta så är det alltid nån påhittig JÄVEL som skall överträffa alla andra idioter. Trotts att jag är uppväxt med en mamma som jobbat för djurskyddet i många år och att jag själv jobbar mad djur skydd så vänjer jag mig alldrig vid bilder av det här slaget.
Glöm inte era lokala djurskyddsorganisationer dom behöver all uppbackning som dom kann få både praktiskt och ekonomiskt, för sånt här är tyvärr ingen ovanlighet.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 511
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 365
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 839
Övr. Barn Anonymt nick och varning för lång text. För att göra en lång historia kort så har sambon en 11-årig dotter sedan tidigare, vi kan...
Svar
6
· Visningar
2 063
Senast: Thilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka