Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De där människorna skulle jag döda om jag kom åt dem!!!!
Jag hatar dem!
Stackars Lilla Björn!
Må du finna frid på den andra sidan, leka med hundkompisar och bara leva det liv som du förtjänade att få!
D va samma sak för mig...jag brukar inte gråta mn när det gäller såna här saker e d så jävla hemskt att det går bara inte att hålla igen... ...va har djuren gjort för att förtjäna det egentligen?
Det är som alltid, man tror att "sådant händer inte här".
Iofs var dettta inte i sverige, men jag inser ju att det lika väl kunde vara det.
Och det känns hemskt!
Här hemma, kanske bakom grannens dörr, händer dessa hemskheter.
Ens egna problem känns patetiska i jämförelse...
Ja, sjuka människor av olika slag finns det gott om....
Det är hemskt när de ska ta ut sina sjukligheter pá hjälplösa individer, sá som barn eller djur.
Jag tror: What goes around, comes around!
Mátte det även gälla sádana rötägg som peronen som gjort den lilla valpen sá mycket ont.
Jo det e sant.
Mammas granne (när hon var liten då)
eldade upp sin hund levande i ett oljefat!!
En Bovier(stavas??) jag menar hur fan kan man göra så!?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.