Jag gråter när jag läser det här...

hoppas att de hittar den skyldige...även om det inte är så stor sannolikhet till det är det nog bäst ör den personen att hålla sig undan... :devil: :cry:

De där människorna skulle jag döda om jag kom åt dem!!!!
Jag hatar dem!
Stackars Lilla Björn!
Må du finna frid på den andra sidan, leka med hundkompisar och bara leva det liv som du förtjänade att få! :cry: :cry:

USCH :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:Jag har inget annat att säga mer än att man blir så fruktansvärt ledsen :cry: :cry: :cry:

Usch.. :cry:
Skulle vilja göra samma sak på personen som gjorde det...

/Frida

--------------------------------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

D va samma sak för mig...jag brukar inte gråta mn när det gäller såna här saker e d så jävla hemskt att det går bara inte att hålla igen... :cry:...va har djuren gjort för att förtjäna det egentligen? :mad: :cry: :(

Det är som alltid, man tror att "sådant händer inte här".
Iofs var dettta inte i sverige, men jag inser ju att det lika väl kunde vara det.
Och det känns hemskt!
Här hemma, kanske bakom grannens dörr, händer dessa hemskheter.
Ens egna problem känns patetiska i jämförelse...

Ja, sjuka människor av olika slag finns det gott om....
Det är hemskt när de ska ta ut sina sjukligheter pá hjälplösa individer, sá som barn eller djur.
Jag tror: What goes around, comes around!
Mátte det även gälla sádana rötägg som peronen som gjort den lilla valpen sá mycket ont.

Jo det e sant.
Mammas granne (när hon var liten då)
eldade upp sin hund levande i ett oljefat!!
En Bovier(stavas??) :cry: :cry: jag menar hur fan kan man göra så!? :mad:

:cry: tur att det finns människor som är snälla och ställer upp med kärlek och omvårdnad.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 511
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 365
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 839
Övr. Barn Anonymt nick och varning för lång text. För att göra en lång historia kort så har sambon en 11-årig dotter sedan tidigare, vi kan...
Svar
6
· Visningar
2 063
Senast: Thilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka