Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag gick jag in i vecka 40. 39 fullgågna veckor har gått.
på fredag är det tänkt att bebis ska titta ut. det är så drygt att bara vänta,vänta,vänta.......
Vill att bebis ska komma nu!
är trött på alla krämpor man har och på att vara gravid....
just nu är allting jobbigt för man bara väntar och väntar.....och så är man orolig när bebis inte rör sig. en helt sjuk känsla är det. massa tankar far fram i huvudet på en så man inte kan sova...
men så rör sig bebis och sambon kan höra hjärtslag, då pustar man ut..
Jag förstår att det måste vara jätte jobbigt. Jag själv gick upp så lite i vikt att det skall inte ens nämnas. Hade inga problem med något. Dessutom så gick jag aldrig fullt ut med mina två. Hoppas att den lille kommer snart så du får sova ordentligt.
Lycka till.
Under de dagarna hann jag göra avslut på alla mina vänner som ringde och frågade om bebin hade kommit, jag blev så irarg på att det inte kom nån unge... men å andra sidan så förstod de att jag nog snart skulle bli snäll igen.
nu är han snart 12 år och vännerna finnes kvar trots allt
jag försökte - men det hjälpte inte ! Och ja ghade anädp haft sammandragningar sedan vecka 12 eller nå't och var dörädd att barnet skulle komma för tidigt.
Skola & Jobb
Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.