Jag gick precis in i v. 40!

doglover

Trådstartare
Idag gick jag in i vecka 40. 39 fullgågna veckor har gått.
på fredag är det tänkt att bebis ska titta ut. det är så drygt att bara vänta,vänta,vänta.......
Vill att bebis ska komma nu!
är trött på alla krämpor man har och på att vara gravid....
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

åhh vad orättvist ;)

Jag har gått 31 fulla veckor nu idag, det känns som det är evigheter kvar tills v.40 allting är bara jobbigt och jag är mega förkyld dessutom!
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

just nu är allting jobbigt för man bara väntar och väntar.....och så är man orolig när bebis inte rör sig. en helt sjuk känsla är det. massa tankar far fram i huvudet på en så man inte kan sova...
men så rör sig bebis och sambon kan höra hjärtslag, då pustar man ut..
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

Jag förstår att det måste vara jätte jobbigt. Jag själv gick upp så lite i vikt att det skall inte ens nämnas. Hade inga problem med något. Dessutom så gick jag aldrig fullt ut med mina två. Hoppas att den lille kommer snart så du får sova ordentligt.
Lycka till.
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

3 dagar kvar, men det känns som att bebis trivs där inne-......ååååhhhh-------hoppas:(
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

Jag gick 16 dagar över tiden med min tredje !

Under de dagarna hann jag göra avslut på alla mina vänner som ringde och frågade om bebin hade kommit, jag blev så irarg på att det inte kom nån unge... men å andra sidan så förstod de att jag nog snart skulle bli snäll igen.

nu är han snart 12 år och vännerna finnes kvar trots allt
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

jag tror att jag vet hur det känns....folk frågar redan nu, då det är 2 dagar kvar....#"neeeej!!! ingen bebis än! har ju sagt att ja ringer!"
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

Jag var oxå måttligt irriterad på alla som frågade om bebisen kommit ännu.

"-Javisst hon kom för två veckor sedan jag har bara skitit i att tala om det för någon..."

Själv var jag ute och plockade blåbär på dagen och på natten sen så startade det hela precis på BF datumet.
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

man undrar ju om man ska vara medvetet överaktiv så att bebis kommer :p......näe....får så fruktansvärt ont i ryggen då-
 
Sv: Jag gick precis in i v. 40!

jag försökte - men det hjälpte inte ! Och ja ghade anädp haft sammandragningar sedan vecka 12 eller nå't och var dörädd att barnet skulle komma för tidigt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 548
Senast: Jahopp
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Amha
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
5 647
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp