Jag förstår ingenting!!!!

Sv: Jag förstår ingenting!!!!

Ja, det är hon. Hon är dräktig med Colonels Fella och fölungen ska sen bli min nästa tävlingshäst är det tänkt... :love: :love:

Jag tycker att det är jätte häftigt med musklerna och den rumpan, men föredrar de kompaktare och lägre modellerna ! Dom har bättre proportioner (eller hur det stavas !!!) tycker jag !! :love:

Ja, det är hon. Hon är dräktig med Colonels Fella och fölungen ska sen bli min nästa tävlingshäst är det tänkt... :love: :love:

åååh, va kul! då mååste du sätta in bild på den lille när den kommer! ;) fast de är nog ett tag dit...

Vem är pappa till din "lilla" rödhåriga bäbis?

Ja det var den jag menade, han är så snygg :d :love: Bebisen alltså ;)

Jeg var innom to av de virkelig store halter-stallene i Texas når jeg var der i september i år.
Og det er sant at de står oppbundet på boks hele dagen. Riktignok ikke alle, men de beste hestene gjør det. Helt fra de er føll.

Treningen består av en liten leietur hver dag, f.eks. bak en golf-cart. Og de blir badet eller støvsugd hver dag.

Et sto jeg så der, som var World Show winner i år, 1 år gammel, var større enn de voksne her i skandinavia. Sikkert rundt 1.60 høy og 600 kg. Hennes lillesøster, som også var World show winner i år (føll), hadde en prislapp på 100 000 dollar!! Og så ut som en to-åring....

Men dette er de mest ekstreme tilfellene da. De ikke fullt så bra unghestene gikk ute i flokk døgnet rundt. Det gjorde også avlsstoene.

Liknande trådar

Western Ärvde en begagnad westernsadel till min häst,eftersom han har sadeltvång så visste jag inte om det skulle funka öht,men han var väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
6 588
L
Hästvård Mitt sto är fem år och diagnostiserad med kot- och knäledsinflammation båda fram. Jag köpte henne i slutet av förra sommaren då hon...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 921
Senast: lasseman
·
J
Western Nu kommer en het tråd, men jag kan inte hålla mig längre! Varför skall det som från början var en kul grej på ranchen förvanskas och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 606
Senast: alazzi
·
L
Western Western, inte ett dugg bättre...? Tjena cowboys Jag är hoppryttare egentligen men har länge fascinerats av westernridningen...
Svar
9
· Visningar
2 163
Senast: silca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka