Jag flyttar till Stockholm...

Jenka

Trådstartare
...och behöver nya träningskompisar!
Nån som vill ställa upp? :p

Kommer bo i Haninge men kan absolut åka en bit, i alla fall ibland. Hundarna ifråga är en dvärgschnauzer på 3½ år. Vi tränar agility, lydnad, freestyle och viltspår och tävlar men mest för skojs skull. Ingen stjärna men lärorikt!

Den andra är en aussie som för tillfället är 5 veckor. Planerna är i princip desamma, men i början är det ju mest störningsträning som behövs.

Sv: Jag flyttar till Stockholm...

Jag vill! :D Bor på andra sidan stan, men någon gång ibland kan man ju ses ändå. Jag tränar gärna vad som helst förutom spår ;)

1 december, och jag är arbetslös för tillfället så jag är ju hemma på dagarna...
Vappling kommer 13 dec förmodligen.

Låter perfekt tycker jag :D (japp, jag är också arbetslös ;))
Bara att hojta till när du känner för att ses osv.

Jag bor i Stureby och tränar gärna främst lydnad! Men även agility och Viltspår kan funka även om jag oftast är för lat för att lägga viltspåren själv :p har en jätte bra gubbe i Haninge som fixar det!

Men vi bor ju i Haninge! :D I vilket område bor du? (Du kan PM:a om du vill)
Jag och falukorw planerar att träna lite ihop när jag är hemma: 19 dec - 30 januari. Sen flyttar jag hem på heltid i april så man kanske kan styra någon träningsträff? :) Min DS brutta är nu 9 månader, den gamla finns inte längre :cry:

Om annat kan vi alltid ses för promenad och lite valpträning :love:

Just det; jag och en kompis som också bor i Haninge lägger viltspår själva. Så då kan du också hänga på om du vill träna lite sånt!

Jag tränar gärna! :)

Bor i Grödinge brevid Botkyrka BK, ca 20 min med bil från västerhaninge.

Vilken lyx ang viltspåret :p

Delvis kl
Kul med så många svar!
Jag ses gärna nästa vecka nån gång redan, eller vad säger ni? Och sen senare också såklart.

Malibu: Klart att promenad- och valpsällskap också är mycket uppskattat :) I handen, vid bussgaraget, kommer jag bo.

R_C: Flera flugor i en smäll!

Vi ses också gärna! Bor i Huddinge kommun ganska nära Farsta. Ligger för tillfället lite lågt med lydnadsträningen (tillfälligt uppehåll). Men kör gärna viltspår eller bara promenad/skogsspring. :)

Välkommen hit (till sthlm)! Skriv en post när du börjat komma iordning å vill ses :)

*KL*

Jag har uttråkad hund som börjar bli deppig och ogilla mig nu :( Hon har inte fått umgås med någon hund ordentligt på över en vecka.. Någon här som vill ses typ.. snart? Innan min hund äter upp mig till frukost? :D

13e kommer valpen =D

Komma i ordning är relativt men om nån vill ses på fredag eller i början av nästa vecka så gärna!

KL*

Jag har också flyttat uppåt! Och till Haninge!

Jag tränar gärna (det behövs verkligen :angel::o) och om någon har en stor busig hund så har jag ett stycke schäfer som letar lekkompis. Han irriterar just nu de mindre hundarna som inte alls vill vara med och leka :angel:

Jag bor också i Stockholm.
Har bara hunden här ibland eftersom han tycker livet i stan är ganska.. Tråkigt :p
Men jag är gärna med och tränar när han är här, och behöver ni mänskliga störningar hänger jag gärna på även utan hund!

Min e inte jättestor (springer spaniel) men har e busig, robust och aldrig bang för en lekkompis! Han brukar leka bäst men jämnstora eller ngt större hundar då han är dålig på att va försiktig. Så han e gänga lekkompis åt din schäfer :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 471
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 076
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 875
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 553
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III