Jag erkänner, jag är korkad...

M

marielen

Jag måste ju då erkänna hur dum jag är.. Jag har ju liksom aldrig hajat detta med att lägga upp bilder o sånt, men nu har jag ju kommit på att det kunde ju va kul o kunna!!:angel:
När man då sitter o kollar in olika sidor på buke (naturligtvis..:smirk: ) o jag vill lägga in en bild så kan jag väl plocka in den från Mina Bilder, eller?
Nästa problem; om jag hittar nåt på nätet som jag vill dela med mej av, hur göra?? Vi tar nu ett exempel; jag hittar en intressant artikel i Aftonbladet, och den vill jag dela med mej av till andra på buke, hur gör jag då??
Jag måste nog gå nån datakurs, för jag är verkligen korkad..:o :cool:
Nån som bor i närheten som vill ge mej en kurs??:rofl:
 
Sv: Jag erkänner, jag är korkad...

Finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

det enklaste är att du helt enkelt skriver in adressen direkt i inlägget.

typ bara skriv www.bukefalos.com
 
Sv: Jag erkänner, jag är korkad...

& vad gäller bilder så måste den ligga på nätet nånstans, du kan inte länka direkt från datorn..

det enklaste är väl att läsa nån av de nålade trådarna. du kan lägga upp dina bilder på www.photobucket.com , guide till den tjänsten hittar du också bland de nålade trådarna.

och att infoga länkar o bilder i inlägg, tja... tryck lite på knapparna o se vad som händer, det är så jag lär mig saker.. :D
 
Sv: Jag erkänner, jag är korkad...

Skall göra tappra försök!!:angel: Har lyckats behärska mej så att jag inte kastar ut datorn genom fönstret än iaf...:devil: :angel:
 
Sv: Jag erkänner, jag är korkad...

Jag är så stolt!! Jag har lyckats lägga in en bild i ett inlägg!!:bump: :bump:
 
Sv: Jag erkänner, jag är korkad...

Tackar!! Tror jag fick blodad tand på detta!! Nu vågar jag mej nog på fler!!:bump: :bump: :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 259
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 080
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 186
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 319
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp