Jag blir VANSINNIG!

Rumpnissen

Trådstartare
Hur kommer det sig att varenda jävla program låser sig så fort jag kör adobe reader? Varenda jäkla gång låser sig hela förbannade datorn. Jag blir knäpp. Vansinnig. :devil: :devil:

*wohooo, jag kunnde skriva ett helt inlägg utan att den låste sig*
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Så är det tyvärr varenda jävla gång för mig med! :(
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Jag ska... döda det förbannade programmet. "Det här programmet svarar inte" blablablabla:devil:
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Gör det precis så hos dig med? :rofl: Jag trodde att det bara var min puckade dator som funkade på det viset! :eek:
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Men vad är detta? Dom jävlarna samarbetar för att driva oss till vansinne! :devil:
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

SÅ blir hela datan seg och AR är uppe hur längesomhelst, sen när du försöker klicka upp för att klicka ner låser hela skiten sig och du får bara upp "det här programmet svarar inte, avsluta nu" :devil: Hatar det!
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

min är likadan!! Om jag trycker på en länk eller något annat, så låser sig alltihopa!! Virus kankse =/
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

kankse datorn inte kan ha uppe så många program samtidigt? vet ej. fråga dom på dator :p
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Men, jag kan ha hur många program uppe som helst. men när jag öppnar Adobe reader låser sig allt, även om jag bara har ett-två andra fönster uppe. :devil:
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

hmm. fan vad gay. lösning: ladda ner alla adobe filer och öppna dem lokalt på burken istället?

altenatvit, googla efter dem och se på dem genom dess html filter.
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Har ni den senaste uppdateringen av Adobe Reader?
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

nyare versioner av adobe progrma brukar väl bara ladda långsammare och innehålla fler buggar enl min erfarenhet?
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Jag kör den nya 7.0, lite problem men aldrig att den hänger sig eller sådana problem som beskrivs här
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Alltså, den uppdaterar sig varje gång det körs. Typ. Så jo, jag borde ha den nyaste versionen.

lösning: ladda ner alla adobe filer och öppna dem lokalt på burken istället?

Que? Det är ju när jag laddar ner dem det låser sig? Eller. :D
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

ne, datorn brukar slöa ner och halv-låsa sig när man bara klickar på dme, och försöker öppna dem i webbläsaren med adobes jävla gayplugin för firefox/internet explorer mfl.
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Samma här. Ryttarföreningen har ny web-master och han envisas med att göra om allt till PDF-filer. Alla svär, sliter sitt hår och gråter och människan vägrar förstå varför det inte fungerar.:mad:
 
Sv: Jag blir VANSINNIG!

Adobe Acrobat Reader är rent ut sagt ett segt skitprogram.. Vet många med samma problem! Det finns ett annat program som är MYCKET snabbare och som oftast inte hänger datorerna.. Foxit Reader heter det! tror det är ett gratisprogram. SLÄNG Acrobat och kör det här istället! MYCKET MYCKET bättre och snabbare och det läser allt som acrobat reader gör.. Om du inte hittar eller annat problem så pm:a mig så kanske jag kan hjälpa till!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 852
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 008
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 357
Senast: Solstig
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 122
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp