Jag blir galen

C

creamy

Ahhhh. Min hotmail kan inte öppna länkar, jag klickar och klickar å det går inte att öppna länkar som är med i mail. Ingenting händer. Man kan inte öppna i ett annat fönster heller.
Jag har beställt en sak på mailen och jag måste klicka på länken för att komma åt det...

Vad ska jag göra?? :confused: Jag blir tokig... :devil:
 
Sv: Jag blir galen

ingen aning.. exakt samma för mig! skitirriterande.. jag kan inte kolla på bifogade bilder/texter heller, det funkar ibland men offtast inte.. skumt.
 
Sv: Jag blir galen

På min andra mail fungerar det, men inte den som jag använder. Vad är problemet? :confused: Helt plötsligt slutade det funka :mad:
 
Sv: Jag blir galen

Kanske det är, hur ändrar man det i så fall?
Men min andra hotmail fungerar bra :confused:
 
Sv: Jag blir galen

Nu fungerar det :bump:
Det stod att Norton antivirus blockerar popup-fönster. Tryckte av och nu funkar det. Får vi virus nu? :angel:
 
Sv: Jag blir galen

Om din andra hotmail funkar så kan det inte vara det :crazy:

Provat att försöka använda Outlook Express för att kolla din hotmail?
 
Sv: Jag blir galen

Men när jag tryckte av på blockera popup fungerade det. Konstigt :p Men nu kom jag in på länken i alla fall. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 799
Senast: Whoever
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp