Jag blir gaaalen!

Rimfaxe

Trådstartare
Jag har tänkt att fixa till några knappar till hemsidan i Photoshop, men jag får det inte att funka! Photoshop verkar knasa sig hela tiden, och jag vet inte vad det beror på. (Kanske iof bristande kunskaper hos mig :crazy: )Finns det någon ängel här som skulle vilja hjälpa mig att skapa dessa knappar? :angel: *ber snällt* Jag har en mall som jag kan skicka över, på hur jag vill att knapparna ska se ut. :o
 
Jag kan prova, men jag kan defifintivt inte lova att jag lyckas. Jag och photoshop slåss mer än ofta. :p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 364
Senast: machafuko
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 021
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 554
Senast: vtok
·
Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 866
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp