Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå, jag ville ju INTE ha en massa våld och gore. (gammal ; )-smiley här) Skulle för övrigt kunna tänka mig att nita både männen och kvinnan, hämnd av den typen för att jag som tittare ska få sympatier för henne känns inte så... fräscht.
The Last House on the Left var dock bra, fast den kändes mer som thriller än skräck. Chernobyl Diaries och Silent Hill gillade jag också, har dock inte riktigt förlåtit den sistnämnda för att inte leva upp till spelens stämning...
!
Nja, jag tycker inte att de är särskilt lika faktiskt, i den sistnämnda kommer ju inte hämnden in i bilden förrän i det absoluta slutet på filmen (ett slut som jag för övrigt fann hemskt onödigt och drog ner mitt betyg). Men så tror jag inte på varken karma eller hämnd. ; )I spit on your grave och The house on the left bygger ju på exakt samma utsökta tema: karma
Insidious är rätt bra, och sedan är the strangers helt ok.
Ja, jag tänkte se den. Mest för att jag är nyfiken! Har svårt att hålla mig ifrån sådana filmer även om jag vet att jag inte borde se dem. (Kollat trailern nu, tycker mest den verkar kass)
Nån som har tips på en riktigt läskig film, utan onaturliga grejer för det tycker jag mest är fånigt?