Jag behöver ett jobb

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 528
Rent ekonomiskt är det förödande att vara arbetslös och på sista tiden har jag fått sjukt många extra utgifter. Jag råkade krascha bilens ena backspegel och en ny backspegel med montering kostade över 2000. Sen fick jag en påminnelse på en räkning jag fick i somras och som jag trodde jag betalt. 1500 var den på. Och så en veterinärräkning på det. Över 1500 bara för ett besök. Och fler lär det bli.

Det är tur att jag har en buffert men det här är inte hållbart alls.

Jag har ju några jobb som jag inte fått besked om ännu. Bara en av dem är en tillsvidareanställning. Och nu senaste dagarna har jag inte hittat något att söka.

Mvh/ Frustrerad

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: cassiopeja
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 618
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 612
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 298
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.