Jag är så kär.......

Nittionio

Trådstartare
Jag vill bara säga....jag är kär i min älskade fullblodshäst!! Han är omskolad till ridhäst numera och trivs väldigt bra. I dag har vi hoppat lite banhoppning och jag blir glad varje dag jag sitter på honom....kul va!!! :banana: Han visar sån glädje över att få hoppa små banhoppningshinder och han gör det så bra!!

Vad kul att du trivs med ditt fullblod! Jag hoppar att du berättar om honom för alla du känner så att fler galoppörer kan få bra hem efter sina löpkarriärer........
:love:

Vad som är kul med honom är att man inte behöver berätta, folk ser honom verkligen! I år skall han gå 5-års championatet i hoppning (120 cm)....inte illa!! Tycker att fullblodhästar/galoppörer, för det mesta, har väldigt bra skalle!! :bump: Lycka till alla ni andra med era galoppörer och ex galoppörer....de behöver bara lite tid att mogna och växa i ridhästmusklerna!!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 287
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 838
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar