Jag är så glaaaaaad!!!

C

ConfettiCavat

Nu är jag super glad, kanske det börjar vända för mej.
Avlivade min älskade springer pojke för ca 2,5 månader sedan och sa att jag inte skulle ha hund på väldigt länge. Men när man bor själv och har haft hunden som sällskap och kunnat ha med sej honom överallt och sen inte har någon hund så blir man vissa dagar väldigt ensam:(
Så jag fick veta att en som köpte en av min hunds valpar hade fått valpar på sin andra hund. Så dum som man är så åkte jag och tittade på dem i söndags och hur gulliga är inte valpar? Har inte råd att köpa en så jag frågade om jag fick bli fodervärd och hon skulle tänka på det och idag fick jag svar att det gick bra :bump: :banana: :bump: :banana: så på fredag hämtar jag "min" bebis. Ska bli så roligt igen
 
Sv: Jag är så glaaaaaad!!!

Tack så mycket!
Jag längtar tills fredag.
 
Sv: Jag är så glaaaaaad!!!

Tack så mycket!
Jag längtar tills fredag.

Vad kul för dig! Man blir så ledsen när man är tvungen att ta bort sin kära vän. Hjärtat värker det känns som om man aldrig kommer bli glad mer. Ofta känns det som om man aldrig mer vill ha hund. Men tillslut så känner man att det är så tomt så att man vill ha en ny hund igen. Man kan aldrig ersätta sin förra hund bara fylla tomrummet.
Lycka till med din nya valp!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 629
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej, Vi har en underbar labrador (6,5 år). Tidigare var vi fodervärd, i 1,5 år, till en annan labrador (8 år nu) som sedan blev...
Svar
19
· Visningar
2 115
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 935
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp