Jag är kär!

P

Poetry_princess

Var igår ute och red islandshäst för femte gången i mitt liv. Och av någon anledning så fastnade jag den här gången! Det kan bero på att vi fick borsta och sadla själva och lära känna hästarna, till skillnad från andra turridningsställen där hästarna var klara när man kom... =(

Vilka underbara lurviga små varelser! Jag funderar på att byta ridskola och börja på en islandshästridskola istället eller bli medryttare på en islandshäst, för jag är helt SÅLD! Nu förstår jag vad ni här på islandshästforumet ser i dessa hästar...

Liknande trådar

Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 051
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 214
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar